Veelgestelde vragen over onze koeriersdienst.

Hoe weet ik of mijn pakket is afgeleverd?
Voor ontvangst van uw pakket bij de klant laten we altijd een ontvangst vrachtbrief tekenen. Deze vrachtbrief kunt u kosteloos bij ons opvragen.
Kan ik afhaal- en aflevertijden doorgeven?
Bij ART Logistics kunt u zelf aangeven wanneer uw pakket door de koerier bij u opgehaald kan worden en wanneer deze afgeleverd moet worden. Alles kan in overleg.
Kan mijn pakket met spoed geleverd worden?
Jazeker! We leveren dagelijks pakketten en brieven met spoed. Meestal kunnen we binnen een uur na aanvraag de lading c.q. het pakket bij u ophalen. Deze tijd is afhankelijk waar we het pakket moet ophalen en waar we het naartoe moeten brengen.
Kan ik mijn pakketten aangetekend verzenden?
Als de pakketten en brieven via PostNL lopen, dan kunnen we ze aangetekend verzenden. Voor meer vragen hierover kunt u contact met ons opnemen.
Kunnen er gekoelde producten vervoerd worden?
Nee, wij beschikken niet over voertuigen met koelingen. Dit is een andere gespecialiseerde tak van transport.
Kunnen er gekoelde producten vervoerd worden?
Nee, wij beschikken niet over voertuigen met koelingen. Dit is een andere gespecialiseerde tak van transport.
Zijn mijn pakketten verzekerd tijdens het transport?
Bij ART Logistics zijn uw pakketten verzekerd tegen verlies of beschadiging van de inhoud. Voor deze verzekering hoeft u geen extra kosten te betalen.
Zijn de koeriersdiensten ook internationaal?
Wij rijden internationaal, door heel Europa. Onze chauffeurs rijden o.a. in Duitsland, België, Frankrijk en Scandinavië. Dus heeft u een zending die naar het buitenland moet? Geen probleem!
Moet ik bij voorrijkosten betalen voor de koerier?
Bij ART Logistics hebben we geen vast voorrij tarief. Alle kosten voor het transport worden meegenomen in onze calculator. Bereken zelf gemakkelijk uw ritprijs of neem direct contact met ons op.
Hoe verloopt de betaling?
Na aanvraag van een rit nemen wij via mail of telefoon contact met u op. Na het uitvoeren van de rit ontvang u van ons een factuur.
Hoe ontvang ik mijn factuur?
Wij versturen een factuur altijd als link, PDF in mail of als hardcopy. U kunt zelf bepalen hoe u de factuur wilt ontvangen.
Wat gebeurt er als een pakket niet kan worden afgeleverd?
Per saldo gebeurt het niet dat er een pakket niet afgeleverd kan worden. Wij maken hier namelijk met elke klant goede afspraken over. Wij zijn geen koeriersdienst die puur pakketjes bezorgen bij particulieren. Wij richten ons B2B van brief bezorging tot aan transport tot 6000 Kg.
Is mijn zending verzekerd?
Ja dat klopt, de zending is verzekerd onderweg naar bestemming.
Leveren jullie ook Internationaal?
Op dit moment levert e-koeriers alleen zendingen in Nederland, Duitsland en België.
Hoe zwaar mag mijn zending zijn?
De zending mag op dit moment max 500kg zijn.

Hoe werkt het?